Düğünümden: Kınaya dair ..

Kına gecemi hep kırmızılar içinde hayal ediyordum. Elbisemden dağıtacağım hediyelerime kadar her ayrıntı kırmızı.. İçten içe de pembenin cazibesine kapılmıyor değildim. İstediğim gibi kırmızı elbise bulamıyordum ama pembemsi mürdüm gibi bir kumaş beğenmiştim bile ardından da dağıtacağım hediyelerimde ki ayrıntılarda pembeler daha yakın duruyordu bana daha sonrasında bir bakmışım elbisemde hediyelerimde pembe...

Teflerimiz elimizden hiç düşmedi deli gibi eğlendik.



Sonra aynalarını aldı kızlarımmmmm


Tabiki kınasız olmaz =)

Demiştim herşey birden pespembe oldu =) 

veee elbisemde tabiki pembe tonuydu ..

Demiştim hep oynadım =)


O kadar çok eğlendim ki o gece hiç oturmadım hep oynadım o kadar ağlatmaya da çalıştılar ama olmadı ..  Biricik kuzenlerim ve canım arkadaşlarım beni yalnız bırakmadı bırakanların da kalbi benimleydi inanıyorum. Canım Sinemim düğün boyunca hiç yanımdan ayrılmadı Gönlümce eğlendiğim benim gecemdi  =)

10 yorum:

senem dedi ki...

ne kadar güzel eğlenmişsin sen öyle ne cici olmuşsun illa kırmızı olacak diyebirşey yok ki benim elbisemde yeşilin bi değişik tonun onun adı varda ben bilemedim :D

tefleri nereden aldın bayıldım ben

cecilia dedi ki...

her detaya bayıldım, pembe çok hoş olmuş bence, harika görünüyorsun :) aynaları kendinmi yaptın, yoksa hazırmı aldın?

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Maşallah Allah nazarlardan saklasın;)

morfiyonk dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum hepinize =)

tefleri ve aynaları yaptırdım

linkide budur http://www.pasaj.com/dukkan/egemdizayn?pasaj=egemdizayn&pgNb=0

senem dedi ki...

linkler çook faydalı oldu tatlım teşekkür ederim :)

morfiyonk dedi ki...

faydam olduysa ne mutlu =) kolaylıklar gelsin sanada =)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

tefler çok değişik daha önce hiç görmemiştim renkler kına kutuları kıyafetin her şeyin çok güzel çok beğendim :))

Adsız dedi ki...


Ne kadar güzel cıvıl cıvıl fotoğraflar, pembe konsept kına için hem farklı hem de çok şık olmuş.
Ayna fikrine bayıldım zaten , sen de çok güzel olmuşsun, hep mutlu olun :)

Baby Beauty, I dedi ki...

Süper olmuş ben de kına gecemde bir sürü hediye süs püs yapmıştım. Çok güzel olmuş :)

BanuD dedi ki...

mutluluklar diliyorum canım :)